Dr. Vecdi Bayramoğlu

Zamanı geriye alabilen adam.

Ne İş Yapıyor?

Dr. Medical Estetik
İşletme Bilim Uzmanı

Nerede Yaşıyor?

İstanbul

Hakkında

1967 yılında Zonguldak’ta doğdu. İlk, orta eğitimini Zonguldak TED Kolejinde, lise eğitimini İstanbul’da Kabataş Erkek Lisesinde yatılı olarak tamamladıktan sonra üniversite eğitimine Uludağ Üniversitesi Tıp Fakültesinde devam etti.  Tıp Fakültesinde okuduğu yıllarda ilk şirketini kurdu. Halk Yaşam Sigorta Acenteliği yapan şirkette, Yaşam ve Sağlık Sigortacılığı alanında hizmet sektöründe satış ve pazarlama ile tanıştı. Sosyal Bilimlere olan ilgisi bu dönemde başladı. 1994 yılında Zonguldak Devlet Hastanesine Acil Hekimi olarak mecburi hizmet yapmak üzere atandı.

Acil Hekimi olarak kamuda görev yaparken, Zonguldak Gökçebey İlçesinde, şehirdeki ilk özel sağlık girişimini yaparak 24 saat hizmet veren tam donanımlı bir poliklinik kurarak, kamunun sınırlı hizmet götürdüğü bir bölgede, Radyoloji Ünitesi, Laboratuarları ve Acil Ünitesi ve sağlık çalışanlarıyla hizmet verdi .İki yıl sonunda Zonguldak Kilimli İlçesine taşıdı. Bu bölgede de ilk 24 saat açık sağlık kuruluşunu Acil Ünitesi, Acil Yardım Ambulansı, Radyoloji Ünitesi ve Laboratuarları ile kurdu yönetti. Bu süreçte, Hacettepe Üniversitesi Finansal Araştırmalar Merkezi/Acıbadem Hastanesi işbirliği ile gerçekleştirilen “Stratejik Hastane Yöneticiliği” programını bitirdi.

2000 yılında Devlet Hastanesinde ki görevinden istifa ederek Zonguldak Merkez de kurduğu, Tıp Merkezinde tamamen özel çalışmaya başladı. Sosyal Bilimler alanında ki çalışmalarını Marmara Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezinde, “Çağdaş Yönetim Teknikleri” MBA programıyla devam ettirdi. Sağlık Sektöründe hizmet veren kamu ve özel kuruluşlarının tümünde, sosyal bilimler ve işletme biliminden uzak bir alanda eğitim alan hekimlerin ağırlıklı olarak yönetimde olmasının sıkıntılarını gördü. Bülent Ecevit Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsünde İşletme Yüksek Lisansını tamamladı. “Sağlık Kurumlarının Kurumsal İmaj Belirleyicileri” başlıklı özgün tez çalışmasıyla, pazarlama alanında master programını bitirdi.

2009 yılında İstanbul’a taşınarak Nişantaşı’nda Özel Alman Superplast Estetik Cerrahi Tıp Merkezinin kuruluşunda Kurucu Ortak ve Genel Müdür olarak çalıştı.2015 yılına kadar Zonguldak’taki Tıp Merkezini de devam ettiren Dr. Vecdi Bayramoğlu, Zonguldak Genç İş Adamları Derneği Başkanlığı, Türkiye Genç İş Adamları Konfederasyonu (TUGİK) Kurucu Yönetim Kurulu Üyeliği ve 1. Dönem Genel Başkan Vekilliği yaparak, Sivil Toplum Örgütlerinde aktif rol aldı.

Dr. Vecdi Bayramoğlu, halen, Sağlık Turizmi, Medikal Estetik, Estetik Cerrahi ve Estetik Diş Alanlarında hizmet vermekte olan Clinicpark A.Ş/Ataşehir de kurucu ortak, ameliyatsız estetik uygulamalar ve minör cerrahi alanlarında hizmet sunmaya devam etmektedir.

2018 Ocak ayı itibari ile DB Positive bünyesine katılan Dr. Vecdi Bayramoğlu; başta Kişisel İmaj, Estetik ve Güzellik olmak üzere, Kurumsal İmaj ve Entellektüel Sermaye İlişkileri, Kisisel Sağlıkta Sosyal Medyanın Etkileri, Sağlık Turizmi ve Sağlık Hizmetleri Pazarlama Süreclerindeki Gelisimin Multi Sektorel Etkileri konularında kurumlar ile konferanslar vermekte, paylaşımlar gerçekleştirmektedir.

Kurumsal/ Kişisel İmaj ve İtibar Algısı

İmaj;

algılanan gerçektir!

Gerek kişisel imaj, gerekse işletmelerin kurumsal imajı, mevcut dünyamızda iletişim hızının artması , sosyal medya ve internet dünyasında temas yoğunluğunun çoğalması nedeni ile  yönetilmesi gereken önemli değerler arasına girdi. Peki nasıl yönetiliyor?

İletişim mecralarının farklılaşması, her gün yeni ve hızla tüketilen sosyal medya alanlarında ki paylaşımlar, bilişim dünyasında ki gelişmeler, pazarlama faaliyetlerinin bu alanlara kayması ve anlık yönetilmesi konusunda ki değişimler, özellikle hizmet sektöründe, kişisel & kurumsal imajla birlikte, işletmelerde entellektüel sermaye yaklaşımı da farklılaştırmakta.

Estetik işlemler, güzelliğimiz ve kişisel olarak sağlıklı olma arzusu; “sağlıklı yaşlanma” yada bir başka deyişle “yaşlanmaya karşı direniş mücadelesi”bugün gündemimizin olmazsa olmazsa başlıkları arasında.  Kişisel imaj, kurumsal imaj, sağlık  ve estetik dünyasında kişisel tercihlere sosyal medya etkisi ise; bugün hepimizin üzerinde bir doz stres yaratıyor aslında. Photoshop ile beli biraz inceltelim, boyu biraz uzatalım, filtreler derken gerçeklik algısı çarpıtılabiliyor.

Peki neye dikkat etmek gerekiyor?

Cevabı bu söyleşide.

Tasarım ve Geliştirme Charmacy.co

İlham Veren Konuşmalar bir DB Positive markasıdır. © Tüm hakları saklıdır 2018

Gizlilik Sözleşmesi            DB Positive Web Sayfası

İlham Veren Konuşmalar bir DB Positive markasıdır.
© Tüm hakları saklıdır 2018

Tasarım ve Geliştirme Charmacy.co